×

FORSIDE BRANDS TEKSTIL INTERIØR KØKKEN JUL
Handelsbetingelser

Generelle oplysninger Casa Nordica CVR-nr. 28312032 Kundeservice@casanordica.dk +45 70 26 22 00 Betaling Casa Nordica modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. Casa Nordica bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Fragt Casa Nordica leverer eller afsender på alle hverdage. Vi afsender bestillinger med GLS og du vil modtage en mail/sms fra GLS, når din pakke er klar til afhentning/levering. Hvis du ikke modtager nogen besked om afhentning inden for 5 hverdage, bedes du venligst kontakte Pure Spirits på +45 70 26 22 00 eller kundeservice@casanordica.dk Casa Nordica tilbyder fragtfri levering til døren eller til pakkeshop ved køb over DKK 750,- i Danmark. Ved køb under DKK. 750,- er fragtprisen DKK 79,- til pakkeshop og DKK 99,- for hjemmelevering i Danmark. Leveringstid Forventet leveringstid er i Danmark 2-5 hverdage. OBS! Længere leveringstid kan forekomme i uger med helligdage. Fortrydelsesret Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@casanordica.dk i meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Fortrydelse af en del af købet Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. Returnering Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Varens stand, når du sender den retur Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug. Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Tilbagebetaling af købsbeløbet Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet. Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den. Varen sendes til: Lyskær 8A 2730 Herlev Danmark Du kan også fortryde købet ved at give os besked, og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Reklamationsret Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Varen sendes til: Lyskær 8A 2730 Herlev Danmark Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Persondatapolitik Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Casa Nordica og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne, og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Som registreret hos Casa Nordica, har du altid ret til at sende os dine indvendinger mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelse i den forbindelse sendes til: kundeservice@casanordica.dk Klageadgang Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på kundeservice@casanordica.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: Center for Klageløsning Nævnenes Hus Toldboden 2 8800 Viborg www.forbrug.dk Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr Handelsbetingelserne er senest opdateret d.05.09.2025 Standardfortrydelsesformular (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende) Til: Casanordica.dk Lyskær 8A 2730 Herlev Danmark E-mail: kundeservice@casanordica.dk Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: _______________________________________________________________________________ Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________ Forbrugerens navn: Forbrugerens adresse: ______________________________________________________________ Forbrugerens underskrift: ______________________________________________________________ Dato: ______________________________________________________________ (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)